Jäsenten ampumaratavuoro tiistaisin

Mikkelin Reserviläiset ry jäsenten ratavuoro Kyrönpellon ampumaradalla.

ti 5.1.2021 - ti 28.12.2021

Kyrönpellontie 1, 50100 Mikkeli.

Katso sijainti kartalta

Ammunta

Yhdistyksellä on ratavuoro tiistaisin Kyrönpellon ampumaradalla klo. 17.00–21.00.
Olet jäsenenä tervetullut vuorollemme ja kuulemme mielellämme ennakkoon, tavitsetko yhdistyksen asetta lainaan vai tuletko oman oman aseen kanssa radalle.
Olethan yhteydessä vastaavamme ja toimit puomilla siellä olevan ohjeistuksen mukaan!
Yhteyshenkilö on Hannu Tirkkonen, puh. 0400-975772, hannu.tirkkonen(at)pp.inet.fi.

Tästä voit tulostaa itsellesi ampumapäiväkirjan: ampumapäiväkirja-A4

Käytössä ovat:
-kivääriradat 150m (HUOM! paikat 1-7 käyttökiellossa) ja 300m sekä
-25m:n pistooliradan vasen puoli.
Yhdistyksellä on myös omia aseita, joiden käytöstä harjoituksissa/kilpailuissa tulee sopia Hannun kanssa. Panokset voi ostaa häneltä omakustannehintaan.

Lisäksi aseet ovat mukana aina kuukauden ensimmäisenä tiistaina automaattisesti ja muulloin tiistaisin ne on mahdollista saada pyytämällä käyttöönsä. Tällä järjestelyllä pyritään laskemaan uusien ampujien kynnystä osallistumiseen. Muistakaa pitää yllä ampumapäiväkirjaa aina kun käytte ammuntasuoritteita tekemässä.

Mikkelin varuskunnan Komendantilla on nimilista yhdistyksen jäsenistä, joka oikeuttaa teidät käyttämään Kyrönpellon ampumarataa tietyin rajoituksin. Alueella liikuttaessa pitää pystyä todistamaan henkilöllisyys.

KORONA
Ampumassa voi siis käydä omatoimisesti omalla aseella, mutta radalla saa olla korkeintaan 10 henkilöä. Koronan vuoksi mukana tulee olla käsidesiä ja desinfiointiainetta, jolla jokainen puhdistaa koskemansa pinnat ammunnan jälkeen. Turvaetäisyydet muihin henkilöihin tulee säilyttää kaikissa tilanteissa. Lisäksi ampujalla ei saa olla minkäänlaisia flunssan oireita radalle mennessään. Nämä ovat komendantilta tulleet ohjeet ja niitä on jokaisen ehdottomasti noudatettava.

Oheisesta linkistä löytyvät PV:n säännöt ampumaradan käytöstä: Ohjeet ampumaradan käytöstä

Ilmoittaudu tapahtumaan