Puheenjohtajan palsta

7.7.2021

Hyvää kesää hyvät Reserviläiset

Kesä on kauneimmillaan ja monet nauttivat kesälomasta. Myös Reserviläiset hengähtävät ennen syksyn tapahtumia. Elokuussa olemme mukana tukemassa Luonteripyöräilyn- ja Kasarmi soi -tapahtumien järjestelyjä. Elokuun lopussa perinteinen Marskin Marssin jää valitettavasti pois kalenteristamme. Kiitos tästä useille yhteistyökumppaneille. Pian elokuun jälkee on vuorossa RESUL:n ampumamestaruuskilpailut 17.-19.9.2021 Kyrönpellon radoilla ja niin edelleen.

Toivonkin, että nyt nautitaan kesästä ja kerätään voimia ja talkoohenkeä loppukesän ja syksyn tapahtumien järjestämiseen. Pientä koronaväsymystä on ollut havaittavissa talkooporukoiden kokoon saamisessa, mutta toivottavasti kesälomat auttavat tässäkin asiassa.

Erityisesti toivoisin näkeväni tapahtumissa Teitä, hyvät uudet jäsenet. Tulkaa rohkeasti mukaan toimintaan. Toimintaa on runsaasti tarjolla taas lomien jälkeen. Nyt toivotan hyvää kesän jatkoa kaikille. Nähdään tapahtumissa!

Kesäterveisin

Mika Häkkinen