Ammunta

Yhdistyksellä on ratavuoro tiistaisin Kyrönpellon ampumaradalla klo 17:00–21:00.
Olet jäsenenä tervetullut vuorollemme ja kuulemme mielellämme pari päivää aiemmin ennakkoon, tarvitsetko yhdistyksen asetta lainaan vai tuletko oman oman aseen kanssa radalle. Huom! Aseitten lainaaminen onnistuu vain yhdistyksen jäsenille!

Toimi näin:
– Ota ajoissa yhteyttä ampumavastaavaan.
– Kerro ampumavastaavalle millaisella aseella aluaisit ampua. Hannulta voit ostaa patruunoita yhdistyksemme aseisiin, muita kuluja ei ammunnoista sinulle tule.
– Otathan mukaasi jäsenkorttisi tai jäsennumerosi. Näin varmistamme jäsenyytesi.
– Muista suojalasit ja kuulonsuojaimet.

Olethan yhteydessä ajoissa vastaavamme ja toimit puomilla siellä olevan ohjeistuksen mukaan!
Yhteyshenkilöt;
Hannu Tirkkonen 0400 975 772 ja
Sami Saaririnne 044 536 1616.

Tästä voit tulostaa itsellesi ampumapäiväkirjan: ampumapäiväkirja-A4

Käytössä ovat:
-kivääriradat 150m ja 300m sekä
-25m:n pistooliradan vasen puoli.
Yhdistyksellä on myös omia aseita, joiden käytöstä harjoituksissa/kilpailuissa tulee sopia Hannun kanssa. Panokset voi ostaa häneltä omakustannehintaan.

Koronan vallitessa, yhdistyksemme aseet eivät ole automaattisesti mukana aina kuukauden ensimmäisenä tiistaina. Sinulla jäsneneä on kuitenkin mahdollisuus pyytää ne tiistaisin käyttöösi. Tällä järjestelyllä pyritään laskemaan uusien ampujien kynnystä osallistumiseen. Muistakaa pitää yllä ampumapäiväkirjaa aina kun käytte ammuntasuoritteita tekemässä.

Mikkelin varuskunnan Komendantilla on nimilista yhdistyksen jäsenistä, joka oikeuttaa teidät käyttämään Kyrönpellon ampumarataa tietyin rajoituksin. Alueella liikuttaessa pitää pystyä todistamaan henkilöllisyys.

Oheisesta linkistä löytyvät PV:n säännöt ampumaradan käytöstä: Ohjeet ampumaradan käytöstä