18.3.2020

Yhdistyksen ylimääräinen tiedotus

TIEDOTUS

Kuten olemme viime tuntien aikana tiedotusvälineistä kuulleet, on Suomen hallitus antanut uusia tiukempia ohjeita suurten yleisötapahtumien perumiseksi. Lisäksi Valtioneuvosto on suositellut tartuntojen vähentämiseksi vähentämään ei-välttämätöntä toimintaa, kuten lähikontakteja harrastustoiminnoissa ja muulla vapaa-ajalla.

Näistä ohjeista johtuen myös Mikkelin Reserviläiset peruvat aiemmin ilmoitettuja tapahtumia. Osa tapahtumista järjestetään mahdollisesti myöhemmin tilanteen jälleen normalisoiduttua. Tässä vaiheessa emme kuitenkaan pysty ennakoimaan millä aikataululla järjestäminen on mahdollista.

Tällä hetkellä peruutettuja lähiviikkojen tapahtumia:
13.3. Talvisodan päättymisen 80-vuotismuistojuhla Torilla ON PERUTTU
4.4. Perinneasekilpailu ON PERUTTU, mutta kilpailu pyritään järjestämään myöhemmin erikseen ilmoitettavana ajankohtana

Tällä hetkellä on toteutumassa:
15.3. yhdistysten väliset pilkkikilpailut klo 9.00 satamassa
17.3. kevätkokous upseerikerholla klo 17:30 kahvituksella alkaen

Tilanne tuntuu nyt muuttuvan hyvin nopeaan tahtiin ja muutokset pilkkikisoihin ja kevätkokoukseenkin ovat mahdollisia. Seuraamme tilannetta aktiivisesti ja tiedotamme heti, mikäli tilanne muuttuu.

Kuten elokuvassa aikoinaan todettiin: ”rauhallisesti se on vain otettava”

Mika Häkkinen