7.1.2021

2021 johtokunta järjestyi

Mikkelin reserviläisten uusi johtokunta järjestyi tänään 7.1.2021 ensimmäistä kertaa.

Puheenjohtajaksi 12.11.2020 syyskokouksessa valittu Mika Häkkinen avasi kokouksen ja toivotti johtokunnan tervetulleeksi kaudelle 2021. Johtokunta kokoontui riittävillä turvaväleillä ja korona-aikana totutulla etäyhteydellä.

Vuoden ensimmäisessä kokouksessa valittiin toimihenkilöt puheenjohtajan rinnalle. Ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Ano Halonen Arto Nousiaisen tullessa valituksi Suur-Savon reserviläispiirin puheenjohtajaksi. Toiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin jälleen Minna Rossi, joka toimii myös yhdistyksen rahastonhoitajana. Sihteerin varmoja otteita näyttää jatkossakin Seppo Ukkonen.

Mikkelin reserviläisissä toimintaa on jos monen moista ja erilaisia toimikuntia tapahtumien ja kurssien ympärille on rakennettu useita. Esimerkiksi tapahtumien huollosta vastaa rautaisella ammattitaidolla Olli Väänänen ja ampumatoimikunnan vastaavaksi valittiin Sami Saaririnne. Uutta verta johtokuntaan tuovat ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittu Ano Halonen sekä monipuolisen reserviläistaustan omaava Tuukka Litmanen. Lisäksi johtokunta jakoi tehtäviä muun muassa maastotoimikunnan, tiedottamisen, liikunnan ja useiden eri tapahtumien välillä.

Johtokunta haluaa haastaa kaikki jäsenemme mukaan toimintaamme! Yhdessä tehden saamme aikaiseksi tapahtumia, retkiä ja illan istujaisia. Yhdistyksen puheenjohtaja lähestyy jäseniä uutiskirjeillä, jossa nostaa esille tulevat tapahtumat sekä kiinnostavimmat tehtävät niiden ympärillä. Tapahtumien suunnittelut ovat alkaneet ja johtokunnan jäsenten kalenteriin merkattiin tulevia kokouksia ja palavereita vuoden 2021 tapahtumien järjestämiseksi. Jäseninä tulkaa rohkeasti mukaan toimintaan! Muutamia vuoden isoimpia tapahtumia ovat:

Talvikettu: Sotilaan talvitaidot, perustaidot 12.-14.2.2021
Kesäyön Marssi 22.5.2021