7.3.2022

Jäsenmäärässä uusi ennätys

Historiallinen jäsenmäärä!

Mikkelin Reserviläiset Ry:n jäsenmäärä on noussut yli 300 jäseneen. Tiettävästi tämä on yhdistyksemme suurin jäsenmäärä. Tervetuloa siis uudet jäsenet ja kiitos kaikki entiset kannauksestanne. Yhdistyksemme haluaa tarjota teille kaikille mielekästä  toimintaa niin liikunnan, maastotaitojen, ammuntojen sekä yhdessä tekemisen merkeissä.

Vaikka Etelä-Savon alueella on pandemia kiivaimmillaan, kevään, kesän ja syksyn aikana olemme mukana järjestämässä isoja tapahtumia! Reserviläisinä parasta harjoittelua johtamisessa on muun muassa eri tapahtumissa toimiminen. Tarjoamme tapahtumissamme kiinnostuneille erilaisia mahdollisuuksia mm. johtamiseen. Johtamistehtävät ovat esimerkiksi pienten työryhmien halintaa ja sen toiminnan organisoimista. Myös monia muita tehtäviä eri osa-alueilla aina valokuvaamisesta ruuan jakamiseen sekä vastuualueen johtamiseen on tarjolla! Ole rohkeasti yhteydessä tapahtumiemme johtajiin ja tule mukaan!